söndag 27 april 2014

Loppis och promenad på Djurgården!

Idag har vi varit i Kungsträdgården och kollat på de fantastiska körsbärsträden.  Sen var jag på loppis meda Jossan njöt av solen bland körsbärsblommorna. Eftermiddagen spenderade vi med en lång promenad på Djurgården.
 
Nu sitter jag på Arlanda och ska flyga hem igen! Det har varit underbara dagar här i Stockholm och tack Jossan att du har tagit mig med överallt i din nya hemstad!
 
Jossan är så fin i sin nya kofta från Daisy Dapper! 
 
Ny leopardtröja och nya örhängen som jag köpte på Sivletto igår!
 

På Burleskloppis på Byggdegården Anna Whitlock.
Massa klänningar och accessoarer i 50-talssil!
 
 
Lenore Caine är Pinupmodell och gör även smycken. Jag köpte halsbandet av tärningar där på bordet!
 
 
Emmelie Åslin som är en fantastiskt duktig fotograf sålde saker både från egen garderob och från fotograferingar. De röda skorna där på bordet fick följa med mig hem! 

En eftermiddag på Djurgården! 
Längtar redan tillbaka till Stockholm!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar