onsdag 9 juli 2014

Retrohome!

Lite smått och gott från mitt hem. Älskar att blanda gammalt med nytt och mer och mer retroprylar flyttar in i mitt hem.

Det är så kul att ha ett intresse som kan göra att man aldrig känner sig klar. Det kräver det rätta tillfället, en aning tur och att leta leta leta efter sin egen stil och vad som kan passa.

Min Bersåsamling har jag samlat på i över 8 år och den kan ju bli hur stor som helst.

Under dagarna på Gotland har vi åkt runt på hela ön och besökt en mängd olika loppisar och vintagebutiker. Det har blivit lite nya gamla burkar, tidningar och skor... samt en stor pinuppa som har flyttat in i mitt köksfönster. Idag köpte jag ett litet 50-talsbord som jag hoppas på kommer prydas av en vinylspelare inom en snar framtid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar